Нові можливості для користувачів програми 1C: механізм аналізу обсягів роботи з контрагентами в телефонному режимі. Використовуючи наш механізм Ви можете відстежувати телефонні розмови в розрізі контрагентів, їх номерів телефонів і відповідальних осіб.

Крім цього, в механізмі розроблена можливість перегляду тривалості вхідних і вихідних дзвінків, їх загального підсумку, день і час коли був здійснений дзвінок.
телефонзвонки

Ключовим елементом механізму виступає звіт, який взаємодіє з інформацією з особистих кабінетів операторів «Vodafone» і «Київстар».

Даний механізм значно скоротить витрати Вашого часу на вивчення тривалості та частоти взаємодії співробітників компанії з контрагентами. Це дозволить визначити пріоритетні контрагентів, а також тих з якими робота на даний момент припинилася.

Крім цього, використання даного механізму забезпечить виключення особистих дзвінків, що дозволить оптимізувати роботу організації.