BAS Будівництво. Керування фінансами

Рішення “BAS Будівництво. Керування фінансами” призначене для ведення бухгалтерського і податкового обліку на підприємствах будівельної галузі і дозволяє автоматизувати діяльність підрядника (включаючи роботу автотранспорту) та бюджетування. Рішення розраховане на комплексну автоматизацію завдань фінансової служби підприємства.

Програмний продукт “BAS Будівництво. Керування фінансами” призначений для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, фінансового планування, управління фінансовими ресурсами та аналізу фінансово-господарської діяльності підрядних будівельних організацій України. Система розрахована на комплексну автоматизацію завдань фінансової служби підприємства.

Рішення також підтримує автоматизацію бухгалтерського та податкового обліку будь-яких інших видів комерційної діяльності: гуртова і роздрібна торгівля, комісійна торгівля (зокрема субкомісія), надання послуг, виробництво тощо. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Рішення “BAS Будівництво. Керування фінансами” розроблено на базі програми “BAS Бухгалтерія” і містить всю функціональність цього продукту (див. докладніше BAS Бухгалтерія).

Галузева специфіка реалізована в широкофункціональному “Будівельному модулі” програми:

Будівельний модуль

Програмний продукт “BAS Будівництво. Керування фінансами” має наступні галузеві функції:

  • бюджетування: формування бюджетів підрядної будівельної організації, їх затвердження та контроль виконання
  • оперативне управління рухом грошових коштів: планування фінансових потоків, контроль за бюджетом руху грошових коштів, формування та аналіз виконання платіжного календаря в оперативному режимі
  • управління плануванням фінансових ресурсів будівельної організації шляхом встановлення лімітів бюджетів і контрольованих показників
  • фінансовий аналіз діяльності підрядної будівельної організації: аналіз відхилень від планових показників, розрахунок фінансових коефіцієнтів

Автоматизовано облік основних операцій підрядника будівельного процесу:

  • Аналіз витрат в розрізі робіт, виконаних власними силами та з залученням субпідрядних організацій
  • Облік виконання будівельно-монтажних робіт у розрізі будівництв, об’єктів будівництва, статей витрат на будівництво, технологічної структури витрат, підрядників; формування довідки про вартість будівельних робіт і витрат згідно з формою КБ-3
  • Облік розрахунків із постачальниками, підрядниками та проектними організаціями в розрізі об’єктів будівництва
  • Формування планової вартості будівельно-монтажних робіт із можливістю створення локального кошторису, відомості трудових і матеріальних ресурсів, розрахунок маржинального доходу за кошторисом, а потім відображення передачі виконаних робіт на підставі створеного кошторисного розрахунку з формуванням уніфікованого акта передачі виконаних будівельних робіт КБ-2
  • Облік будівельно-монтажних робіт у розрізі об’єктів будівництва, облік незавершеного виробництва за статтями витрат із відображенням етапів виконання будівельних контрактів у вигляді довідок про вартість виконаних робіт із використанням уніфікованих друкованих форм КБ-3
  • Облік прийнятих від субпідрядника послуг замовника, відображення реалізації замовнику послуг генпідрядника з можливістю розрахунку їх обсягу як за відсотком від будівельно-монтажних робіт, так і прямими сумами.
  • Облік прийнятих субпідрядних робіт за об’єктами із можливістю використання прийнятих актів під час передачі робіт замовнику, як передачу субпідрядних робіт
  • Галузевий облік виробничих запасів: складський облік матеріалів за матеріально-відповідальними особами, облік спецодягу, спецоснастки, інвентарю та обладнання. Автоматизоване формування галузевих уніфікованих форм з обліку спецодягу та інвентарю “Картка обліку спецодягу” за формою МБ-2, звітів руху матеріалів, матеріального звіту
  • Облік взаєморозрахунків із постачальниками, субпідрядниками, покупцями й замовниками з формуванням універсальних Актів звірки
  • Проведення двосторонніх і тристоронніх актів взаємозаліків за рахунками розрахунків із контрагентами
  • Внутрішньогосподарські розрахунки за рахунком 683
  • Формування актів звірки філій із детальною аналітикою стану внутрішньогосподарських розрахунків та звіту за станом взаєморозрахунків із філіями тощо