Для отримання доступу до сервісу «Оновлення програм» необхідно:
1. Стати зареєстрованим користувачем:
2. Зареєструватися на Порталі ІТС . Для цього необхідно натиснути кнопку «Увійти» у правій частині екрану, далі гіперпосилання «Нема логіна?». Відкриється форма реєстрації. Заповніть поля та натисніть кнопку «Зареєструватися».
3. Зареєструвати програму на цьому порталі в «Особистому кабінеті». Для реєстрації програмного продукту перейдіть за посиланням і натисніть кнопку «Зареєструвати програмний продукт». Заповніть поля та натисніть кнопку «Далі». Після виконання всіх дій програмний продукт з’явиться в «Особистому кабінеті» на Порталі ІТС.
4. В залежності від програмного продукту:
Як отримати файли оновлень?
Для програм BAS:
Отримання офіційних оновлень включено до складу договорів ІТС та ІТС Ретро. Підсумкова вартість договору ІТС формується обслуговуючою компанією на підставі її прейскурантів і тарифних планів.
Користувачі базових версій програм «1С:Підприємство» версій 8 можуть отримати доступ для скачування оновлень з цього порталу без договору ІТС.
Користувачі, які орендують програми у обслуговуючої компанії, сервіс оновлень оплачують у складі інших послуг за договором оренди. Ціну договору визначає обслуговуюча компанія .
Вартість сервісу «ІТС Галузевий» зазначена в описі сервісу на Порталі ІТС.
Питання щодо роботи сервісу слід задавати за адресою webits-info@bas-soft.eu, вказавши в темі листа назву сервісу – «Інтернет-підтримка».
Якщо встановлено тестовий реліз програмного продукту, то повідомлення про помилки, виявлені в процесі тестування, слід відправляти електронною поштою на адресу – webits-info@bas-soft.eu.
Підтримка тестових версій здійснюється тільки для обслуговуючої компанії в рамках партнерської конференції. Після випуску фінального релізу повідомлення про помилки, а також питання, побажання і рекомендації слід відправляти у звичайному порядку, використовуючи сервіс «Лінія консультацій».